.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی نخستین مرکز واکسیناسیون کرونای هلال احمر در ساری
مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران از راه اندازی نخستین مرکز واکسیناسیون این جمعیت در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در جلسه ستاد کرونای هلال احمر استان، گفت: مقرر شد با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان در چند شهرستان، مرکز واکسیناسیون کرونا با استفاده از ظرفیت جمعیت هلال احمراستان راه اندازی شود که این مرکز در شهرستان ساری در محل جمعیت هلال احمر این شهرستان واقع در خیابان قارن تجهیز شد.

او افزود: عملیات تزریق واکسن به شهروندان و گره‌های هدف در این مرکز از روز‌های آینده زیر نظر کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان آغاز خواهد شد.

فخاری با بیان اینکه بزودی چند مرکز دیگر نیز تجهیز و راه اندازی خواهد شد، گفت: جمعیت هلال احمر استان از ابتدای شروع بحران کرونا با تمام ظرفیت خود به کمک متاثرین از این اپیدمی مرگبار شتافته و تا کنون چندین طرح استانی را به مرحله اجرا درآورده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران تهیه و توزیع هزاران بسته معیشتی و بهداشتی، اجرای طرح ناظران سلامت، هاتفان امید و آمران سلامت را از جمله خدمات هلال احمر مازندران برشمرد و افزود: جمعیت هلال احمراستان با تمام ظرفیت امدادی و پشتیبانی و بکارگیری توان داوطلبان و جوانان تا پایان بحران کرونا در کنار مردم خواهد بود و از ارائه هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.